Poziom Cloud-348
评分: +2+x

Level Cloud-348凑这么多字数真不好翻译(悲

💦

💧

💦

💦

TRUDNOŚĆ PRZETRWANIA:

Klasa 4E-Środowiskowy

  • Zmiany bezpieczeństwa
  • Niezabezpieczony
  • Zagrożenia ze środowiska

Poziom Cloud-348 to jest warstwa Cloudrooms 348. Został odkryty 19.12.2013.

Opis

Poziom cloud-348 składa się z „miasta” i „lasu”, który charakteryzuje się występowaniem lub zaprzestaniem klęsk żywiołowych.

Poziom cloud-348 jest Poziomem nieznanego obszaru, ale może też być nieskończony. Otoczenie jest tu bardzo niebezpieczne, ale dopóki podejmowane są odpowiednie środki, przetrwanie jest bezpieczne.Poziom cloud-348 ma zmianę dnia i nocy, a nie ma zmiany pór roku. Czas tutaj zmienia się po południu i wieczorem. Sezon się nie zmieni, zawsze jest pochmurno.

Poziom cloud-348 posiada sygnał Wi-Fi, który może sprostać codziennemu użytkowaniu. Jego nazwa to„Rain Land1 . Poniżej znajduje się wprowadzenie do regionu tutaj.

%E8%A1%97%E9%81%93

Ulica w mieście

Miescie

Miescie Jest to małe miasteczko o średniej wielkości.Są tu różnego typu budynki.

Miescie Jest to pierwszy obszar, który spotykają wędrowcy, gdy tu wchodzą.Temperatura sprawia, że ludzie czują się komfortowo, ale mogą czuć trochę zimno.W zasadzie to miasto jest bezpieczne.Gdy dochodzi do klęski żywiołowej, wędrowców musi pozostać w budynku, ponieważ budynek jest bardzo silny.

W mieście można zebrać wystarczającą ilość zapasów, które wydają się pojawiać losowo.Materiały znalezione w raporcie to:Woda Migdałowa,2 Królewskie Racje Żywnościowe,Soda, woda, chleb, przekąski…Te produkty spożywcze są bezpieczne i nietoksyczne.

Całe miasteczko daje ludziom poczucie komfortu, co sprawi, że wędrowców poczuje się swobodnie i komfortowo. Może to być duchowy wpływ Poziomu cloud-348 na wędrowców, ale to stwierdzenie nie zostało potwierdzone.

Otoczenie miasteczka jest bardzo dobre,Po obu stronach ulicy znajdują się zielone rośliny., które charakteryzują się niezniszczalnym. Z wyjątkiem kilku zamkniętych domów na odległych obszarach, większość domów tutaj jest dostępna. Są tu dostawy wody, energii elektrycznej i gazu ziemnego, a źródło jest nieznane. Te budynki wyglądają trochę staro, ale są bardzo czyste i rzadko brudne, że sam Poziom ma możliwość samodzielnego czyszczenia. Samochody na ulicy są w zasadzie uszkodzone i nie mogą prowadzić.

W mieście znajduje się wiele budynków, takich jak budynki mieszkalne, place budowy, stacje benzynowe, apartamenty, baseny i biurowce.Biurowiec jest pierwszym budynkiem, który wchodzi po wędrowcach do Poziomu cloud-348.

Las

Gdy wędrowcy dotrą do skraju miasteczka, poczują oczywiście, że budynki stają się skąpe, drogi stopniowo znikają, a po obu stronach powoli pojawiają się jakieś drzewa, co oznacza, że wędrowcy weszli na teren lasu.

Las2

Gdzieś w lesie

Las to rozległy las z wszelkiego rodzaju drzewami, a temperatura sprawia, że wędrowców jest zimno. Po zbadaniu tego obszaru nie znaleziono końca lasu, W związku z tym może istnieć trzeci obszar na poziomie cloud-348. Jak dotąd najdłuższa odległość do zwiedzania lasu to około 27 kilometrów, czyli zdjęcie, które zrobił.

Niektórzy mówią, że znaleźli Uśmieszaka w tym lesie, ale nie zostało to potwierdzone.

las1

Kolejne zdjęcie o lesie

Powierzchnia lasu pokryta jest warstwą opadłych liści, gałęzi, mchu i rzadkiego żwiru. Nachylenie gruntu jest stosunkowo małe, a zgodnie z pomiarem nachylenie jest w zasadzie niższe niż 30 stopni.

Katastrofa środowiska

Gdy dojdzie do klęski żywiołowej

  • Huragan/ Wiatr jest na poziomie 43 i nie zaleca się, aby wędrowcy opuszczali budynek na tym etapie. Obecnie około dwóch osób zginęło w huraganie.
  • Burze/Burzom zwykle towarzyszą huragany. Nazywa się to ekstremalnym deszczem, a od czasu do czasu dochodzi grzmot, czasem bardzo duży, a czasem bardzo mały. Gdy poziom wody osiągnie około 100 do 300 mm, poziom wody będzie stopniowo spadał z nieznanych powodów.

Kiedy zagrożenia dla środowiska znikną

  • Charakterystyczny/środowiskowe katastrofy zatrzymają się w rzadkim czasie, tylko co 9 do 63 dni. Na tym etapie wędrowców poczują, że klęska żywiołowa Poziomu stopniowo słabnie, aż w końcu całkowicie znika. W tym momencie Poziom cloud-348 jest bezpieczny.Sugerujemy, aby wędrowców wyszli w tym czasie zbierać zapasy i zwiedzać. Po około 4 do 15 godzinach wędrowców poczują, jak wieje wiatr, a stopniowo owo będzie mocno padać, a potem znów pojawi się klęska żywiołowa.

Kolonie i Forpoczty

644. Forpoczta Polskiego Komitetu Odkrywców

  • Ich lokalizacja znajduje się na czwartym piętrze budynku biurowego.
  • Stacjonuje w niej 4 pracowników Komitetu. forpoczty.
  • Będą kontynuować badania tutaj.

Wejścia i Wyjścia:

Wejścia
  • Wejście do lokalnej jaskini w Poziom Cloud-3 może zaprowadzić was tutaj.
  • Wejdź do dziwnej zardzewiałej żelaznej bramy w Poziom Cloud-9,a przyjdziesz tutaj.
Wyjścia
  • Możesz znaleźć losowo pojawiające się dryfy śnieżne w lesie, przejść nad nimi, a one poprowadzą cię do Poziom Cloud-21.
  • Przybycie na trzecie piętro apartamentu zabierze Cię do Poziom Cloud-27.
  • Gdy jest tu ciężka mgła, istnieje możliwość, że dotrzesz do Poziom Cloud-7.

« Level Cloud-347 | Level Cloud-348 | Level Cloud-349 »

本站不遵循CC协议。